美背新娘激光脫毛 Medilase試做分享

 

無敵大海景

為了我夢未以求的露背婚紗, 我試了激光脫毛 Medilase, 希望可以在big day 上有一個白白滑滑的美背出場啦!!!上到去激光脫毛 Medilase尖沙咀北京道間分店, 一入到去就感覺好好。面向維港, 加上我去到果日天氣勁好, 藍天白雲加大海景, 感覺超正!!

 

講解超超超詳細

登記完咗激光脫毛 Medilase D職員就比form我填, 期間又好細心咁比杯暖水我, 又會教我填form, 好窩心。填完form等多陣就有consultant接我入房啦。話晒我都去過唔少beauty centre, 個個都係一坐低就講少少treatment的資料&效果, 然後就勁sell你~我都慣了~本來以為激光脫毛 Medilase也是這樣。但係聽完激光脫毛 Medilase個consultation就知道, 他們與一般的beauty centre分別在於專業!!

 

首先consultant好仔細咁睇一次我填的資料, 我的dayoff日子呀, indoor outdoor都好仔細咁睇, 對我每個細節都好用心了解, 因為咁樣會直接影響到療程後的保養。例如戶外工作的人因為經常接觸太陽, 所以療程後要特別小心。超PRO!!!!我以前打彩光佢都係求其叫我用多D防曬就算咋!!跟住consultant就好詳細咁解釋激光脫毛 Medilase個注意事項。例如唔可以做劇烈運動(因為會令毛囊熱咗), 要多D保濕, 緊身衫都唔好著......勁仔細!!!聽完佢個consultant真係覺得激光脫毛 Medilase超pro!! pro到我都記唔晒全部注意事項~哈哈 :P 不過唔怕, 因為consultant會whatsapp提我ga ma~

 

treatment超快兼且唔痛

終於入房做treatment 啦~一如網上beauty blogger所講, 唔需要敷冰同凍gel, 更加無風機。實在太好啦!話晒而家冬天都想凍上加凍~

 

同其他脫毛公司唔同, consultant唔會幫客人做treatment, 會由治療師做。我覺得咁幾好wor~咁樣專業D, 治療師可以專注係療程上面。而且consultant話每個治療師都經過好多次考試先可以為客人服務ga~聽完真係好放心。入房後consultant&治療師會幫我睇下皮膚&毛髮狀況, ok 之後就會試做。第一下會試下個冷凍劑先, 唔會打激光先。其實好似有D氣噴咗落皮膚咁。第2下就試下有埋激光, 都無乜感覺。好正!!!

 

價錢合理

其實已經好想做, 但始終結婚好多錢要用, 點都要睇價錢先。雖然激光脫毛 Medilase唔算最平, 但係比起同level兼出名貴的dermes嚟講,我對激光脫毛 Medilase都幾有好感~consultant知我要留錢搞結婚, 叫我搵番之前做彩光D單or會員卡, 可以join轉會優惠, 然後再分期, 咁計落就唔算好重負擔~加上有老公資助下~如是者我就買咗個全背啦~哈哈~等住睇我showoff 美背啦!!!

 

 

如果各位準新娘都有興趣試下, 可以先reg佢個test, 激光脫毛 Medilase的consultant會contact你約時間ga la~


https://goo.gl/Ctvvuq

arrow
arrow

    Dolly28 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()